Sprawa dotyczyła złożenia wypowiedzenia umowy na zajęcia basenowe jednego dziecka. Przyjęcie wypowiedzenia poszło sprawnie i bezproblemowo. Okres wypowiedzenia wynosi jeden miesiąc, i chociaz trzeba go zapłacic, dziecko (ze względów zdrowotnych) nie może już chodzić. Po zgłoszeniu prośby o przeniesienie tych zapłaconych zajęć, na drugie dziecko (które również korzysta z usług MBP) obsługa bez zastrzeżeń przyjęła prośbę. Bardzo pozytywny aspekt.
Bardzo miłe i profesjonalne podejście do zwrotu towaru. Przy kasie zostałam grzecznie i uprzejmie zapytana, czy zamiast zwracac, nie chciałabym na coś wymienić. Po krótkiej odpowiedzi, że "nie", nie byłam nagabywana, tylko sprawnie dokonano wzrotu pieniędzy.
Jednak irytujacy był czas oczekiwania do przymierzalni - kolejka na kilka osób, przy kasie, też czasem sie zagęszczało.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.