Wstąpiłam do banku w celu uzyskania wypłaty pieniędzy z rachunku bieżącego oraz uzyskania informacji na temat nowej usługi. Jeśli chodzi o wypłatę - wszystko przebiegło szybko, sprawnie i w bardzo życzliwej atmosferze. Następnie przeszłam do stanowiska obok, aby dowiedzieć się czegoś więcej na temat nowej usługi. Kiedy przyszła moja kolej usiadłam przy biurko i zaczęłam zadawać pytanie. Niestety, nie dane mi było go skończyć, ponieważ pani wybiegła na ulicę za poprzednimi klientami (podobno zapomniała dać coś do podpisu). W związku z powyższym zachowaniem pani urzędniczki zaniepokoiłam się, że takie roztargnienie nie może mieć miejsca w banku, zwłaszcza w tym, w którym posiadam wszystkie moje oszczędności. Po powrocie obsługująca mnie pani była miła i przeprosiła za zaistniałą sytuację. Dopytywałam o szczegóły nowej lokaty oraz o ofertę w formie pisemnej np. ulotkę. Dostałam tylko skrawek kartki, na której zostało odręcznie napisane tylko oprocentowanie oraz długość lokaty. Podziękowałam i wyszłam z banku.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.