Nie zawsze właściwie działające bankomaty i wpłatomaty co utrudnia klientowi obsługę własnego konta i zabiera dużo czasu gdyż trzeba stać w kolejce gdyż w Lublińcu znajdują się tylko dwa bankomaty.Obsluga w punkcie obsługi klienta nie zawsze jest kompetentna i czasem nie potrafią udzielić pomocy. Niestety duże kolejki do stoisk kasowych i obsługowych.
Brak przejścia z wózkiem pomiędzy regałami ze względu na stojące puste wózki, palety z kartonami.Niektóre kasjerki nie są uprzejme dla klienta. Często cena na paragonie nie jest zgodna z tym co pisze na półkach.Zdarza się, że produktów zawartych w ulotce nie ma na magazynie sklepu.Produkty na dziale mięsnmym są wystawione jako produkt samoobslugowy dla klienta, nie są jednak zaznaczone, że za kilka dni kończy się ich termin ważności.Miła obsługa na dziale informacyjnym.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.