Z racji niskiej prowizji za wpłate na rachunek odbiorcy często - prawie zawsze - płacę swoje rachunki w NeoBanku w Poznaniu przy ulicy Głogowskiej 140. Pomimo iz w zeszłym miesiacu spotkalem się z dość niemiłą obsługą ze strony pani kasjerki (nie jestem w stanie podać imienia gdyz pani nie miała widocznego identyfikatora) Dziś znowu poszedłem zapłacic rachunek za telefon komórkowy. W okienku kasowym przywitała mnie usmiechem pani o serdecznym wyrazie twarzy (ogromna zmiana) - pani spokojnym , ciepłym tonem wyjaśniła mi błąd , który popełniłem wypisując blankiet , sama zaoferowała swoją pomoc w wypisaniu nowego blankietu. Cała transakcja trwała maksymalnie 3minuty - ogromny plus za szybkość obsługi i brak kolejek w oddziale co w wiekszości banków około godziny 11 nie jest normalną sprawą. Pomimo iż na dworze był śnieg - podłoga w oddziale była czysta a jak w rzadko którym banku dla klientów przygotowane były długopisy i puste blankiety. Byłem również mile zaskoczony gdy pani kasjerka podziękowała mi za wizyte w banku. Niestety również nie miała identyfikatora.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.