Apteka znajduje się w centrum miasta, Aczkolwiek jest utrudnienie związane z brakiem parkingu. Ruch klientów jest bardzo duży, w związku z tym są spore kolejki. Personel farmaceutyczny sprawnie i szybko obsługuje klientów. Zauważalny jest lekki bałagan związany z dużą ilością asortymentu a małym pomieszczeniem. Jest sześć stanowisk wszystkie są oblegane przez klientów. Jest tłok ponieważ apteka jest mała. Mimo natłoku pracy i masy klientów personel jest bardzo miły. Posiada profesjonalną wiedzę na temat produktów poleconych przez lekarza a jednocześnie proponuje produkty zastępcze w niższej cenie. Dodatkowo informują o istniejących promocjach najczęściej na kosmetyki. W związku z tym, że leki oraz inne produkty są zakupione na bieżąco personel odpowiedzialny za wyłożenie towaru na miejsce nie zawsze zdąży to zrobić i osoba obsługująca klienta musi osobiście szukać produktu w magazynie. Warto korzystać z usług tej apteki, ponieważ jest bardzo profesjonalna i miła obsługa. Ponadto ceny leków są dużo tańsze niż w konkurencyjnych aptekach. W związku z tym powstają kolejki. Dobrym pomysłem byłoby otwarcie drugiego punktu lub powiększenie obecnego pomieszczenia.
Na początku przy wejściu do sklepu od razu zostałem zauważony przez doradcę klienta. Doradca klienta zadał pytanie w czym może mi pomóc. Zadał kilka pytań związanych z tym jakie funkcje ma mieć produkt, którego szukałem. Po zakończeniu zadawania pytań doradca podsumował zebrane informacje stwierdzeniem: rozumiem że szuka pan ...., Doradca klienta w pełni zainteresowany rozmową z danym klientem. Obszerna wiedza na temat produktów znajdujących się na terenie sklepu oraz na stronie internetowej. Doradca klienta mówił o własnym doświadczeniu na temat danego produktu. Przez całą rozmowę osoba obsługująca była uprzejma i rzeczowo odpowiadała na zadawane pytania. Mimo braku towaru na ekspozycji była chęć pokazania towaru, który znajduje się w magazynie. Przy zakupie towaru były przedstawione produkty do pielęgnacji danej rzeczy. Doradca zaproponował ubezpieczenie danego produktu AGD i wykazał szereg zalet tego ubezpieczenia. Po zakończeniu zakupu doradca podziękował i zaprosił do korzystania z dalszych usług. Minusem obsługi Nonet było to, że nie zauważyłem gazetki promocyjnej, produkty promocyjne były zbyt mało wyróżnione. Niektóre regały i produkty były zakurzone.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.