Opinia użytkownika: Adam_942
Dotycząca firmy: NEONET
Treść opinii: Na początku przy wejściu do sklepu od razu zostałem zauważony przez doradcę klienta. Doradca klienta zadał pytanie w czym może mi pomóc. Zadał kilka pytań związanych z tym jakie funkcje ma mieć produkt, którego szukałem. Po zakończeniu zadawania pytań doradca podsumował zebrane informacje stwierdzeniem: rozumiem że szuka pan ...., Doradca klienta w pełni zainteresowany rozmową z danym klientem. Obszerna wiedza na temat produktów znajdujących się na terenie sklepu oraz na stronie internetowej. Doradca klienta mówił o własnym doświadczeniu na temat danego produktu. Przez całą rozmowę osoba obsługująca była uprzejma i rzeczowo odpowiadała na zadawane pytania. Mimo braku towaru na ekspozycji była chęć pokazania towaru, który znajduje się w magazynie. Przy zakupie towaru były przedstawione produkty do pielęgnacji danej rzeczy. Doradca zaproponował ubezpieczenie danego produktu AGD i wykazał szereg zalet tego ubezpieczenia. Po zakończeniu zakupu doradca podziękował i zaprosił do korzystania z dalszych usług. Minusem obsługi Nonet było to, że nie zauważyłem gazetki promocyjnej, produkty promocyjne były zbyt mało wyróżnione. Niektóre regały i produkty były zakurzone.