Przedwczoraj byłem na zakupach w jednym ze sklepów odzieżowych H&M. Po wejściu do sklepu zostałem przywitany przez jedną z pracownic. Poszedłem na dział męski i zacząłem przeglądać kurtki na wiosnę. Po pewnej chwili ta sama pracownica podeszła do mnie i zapytała, czy może mi w czymś pomoc. Była bardzo miła i uśmiechnięta, co sprawiło, że przyjemniej robiło się zakupy. W sklepie panował porządek. Rzeczy były rozwieszone według rozmiarów. Jedyny minus, to dość mały dział męski w porównaniu z działem kobiecym czy dziecięcym. Śmiało mogę polecić zakupy w tym sklepie.
Wczoraj byłem na zakupach w hipermarkecie Kaufland. Jeśli chodzi o samą obsługę, to nie mam żadnych zastrzeżeń. Pani przy kasie była bardzo miła i uśmiechnięta. Na sam koniec podziękowała mi za zakupy oraz życzyła miłego dnia. Były czynne 2 kasy, co sprawiło, że nie musiałem długo czekać na skasowanie moich produktów. Trochę gorzej wygląda zatowarowanie sklepu. Nie zakupiłem wszystkiego, bo Kaufland niestety nie ma tego w ofercie. Podsumowując. Market wydaje się atrakcyjny pod względem obsługi oraz cen produktów. Natomiast brak niektórych produktów obniża ogólna ocenę.
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy. Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna.
Serdecznie prosimy o przesłanie informacji, jakich produktów nie mógł Pan zakupić w naszym markecie, na adres e-mail service@kaufland.pl, abyśmy Pana sugestie mogli przesłać do właściwego działu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.