Firmy nokia nie obchodzi zadowolenie klienta i nie robi z tym nic.Zgłosiłem telefonicznie iż mam problem z aplikacją w dołączoną do telefonu 6220 z GPS i nawigacją.O tuż po zainstalowaniu aktualizacji do telefonu i programu OVI mapsnie mogę bezpłatnie korzystać z nawigacji chociaż taki produkty kupiłem.I poinformowano mnie iż muszę wykupić licencję.
Rozmieszczenie towaru jest bardzo przejrzyste i łatwo jest znaleźć to czego się szuka. Obsługa jest bardzo pomocna i wie wszystko co na temat produktów na swoim dziale, lecz czasami trzeba ich poszukać.
Asortyment jest w miarę rozbudowany ale niestety brak niektórych marek, które są mniej znane. Ceny są w miarę przystępne ale tylko niektórych produktów.
Obsługa chodzi pomiędzy regałami i zamiast podejść i zainteresować klienta produktami. A gdy klient chce uzyskać pomoc to obsługi trzeba szukać po sklepie, ale tragedia dopiero wtedy się zaczyna gdyż okazuje się iż obsługa nie zna danych technicznych sprzętu który oferuje i niestety nie jest w stanie im pomóc.
Profesorowie w tej placówce nie wiadomo na jakiej podstawie oceniają studentów. Niektórzy studenci oddali puste kartki i zdali a niektórzy oddali pełne a nie zdali.Albo na przykład profesor każe się z sobą kontaktować w sprawie ustalenia terminu egzaminu a nie odpisuje na maile ani nie odbiera telefonów od studentów
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.