Podczas załatwiania sprawy dotyczącej zapłaty podatku od wzbogacenia w okienku informacyjnym dowiemy się tylko pod które drzwi trzeba się udać. Pod wskazanymi drzwiami nikt nie przebywa i są zamknięte mimo iż na drzwiach widnieje informacja, że przyjmowanie interesantów w godzinach 7.00 - 15.30 bez żadnych przerw. W koło tych drzwi znajdują się również inne pomieszczenia ale wszystkie są pozamykane i za każdymi słychać pracujące osoby. Pytając przechodzących pracowników urzędu który formularz należy wypełnić przy danym podatku w odpowiedzi słyszy się tylko " Ja nie jestem z tego działu, proszę się udać do wskazanego pokoju". Z wielkiej tablicy informacyjnej dotyczącej formularzy wywnioskowałem który formularz wypełnić i wypełniłem go. W czasie gdy wypełniałem formularz nadszedł pan dostawca z restauracji i zapukał do drzwi obok po czym otworzyły mu Panie urzędniczki i zapłaciły za jedzenie. Po wypełnieniu formularza również zapukałem do drzwi których wcześniej pukał dostawca i poprosiłem Panie aby zawołały kogoś do pokoju 37 w którym miałem być obsłużony po czym usłyszałem odpowiedź:" za chwilkę przyjdę". Po pięciu minutach oczekiwania gdy nikt się nie pojawił Pan który za mną oczekiwał w kolejce do tego samego pokoju również zapukał i zapytał o obsługę i otrzymał taką sama odpowiedź. Po około 3 minutach wyszła Pani urzędniczka z koleżanką weszła do pokoju 37 i jeszcze w drzwiach przez około minuty rozmawiały o sprawie jakichś pieniędzy po czym dopiero zostałem zaproszony do środka. Sama obsługa ów Pani była bardzo szybka i sprawna, urzędniczka wskazała błędy w formularzu i poinstruowała co dalej zrobić po czym przyjęła wniosek do akceptacji na czym skończyła się moja wizyta w urzędzie skarbowym.
Przy okienku informacyjnym bardzo dobra i kompetentna obsługa, która wyjaśni w razie potrzeby gdzie i jakie dokumenty złożyć, pomoże wypełnić formularze. W kasach urzędu długie kolejki ale za to miła obsługa, która doradzi jak wypełnić formularz przelewowy i na którym dokumencie go wypełnić. Wydział komunikacji w w/w urzędzie przy okienku "F" Pani podczas obsługi petenta odbiera telefon i rozmawia przez czas około 5 minut, podczas gdy na parkingu przed urzędem postawione są parkomaty a czas leci, nie wiedza nie kompetentność i powolność w załatwianiu sprawy rejestracji pojazdu u tej Pani doprowadza człowieka do flustracji, podczas gdy petenci przy innych okienkach byli obsłużeni bardzo miło, szybko i profesjonalnie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.