Wybieram sięz rodziną za granicę na wakacje więc potrzebowałem dowodu osobistego dla dziecka. Kilka tygodni temu złożyłem odpowiednie dokumenty w Wydziale Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Słupsku. Odpowiednie informacje otrzymałem od pana z punktu informacyjnego mieszczącego sie w tym samym budynku czyli pięknym, neogotyckim słupskim ratuszu. Zostałem kulturalnie przyjęty przez panie urzędniczki, obsłużony i poinformowany o dacie odbioru dokumentu. Zgłosiłem się dziś po odbiór dowodu osobistego. Urządzenie kolejkujące skierowało mnie bezpośrednio do odpowiedniego okienka, gdzie równie miła pani szybko załatwiła moją sprawę. Po dzisiejszej wizycie w Urzędzie Miasta jestem bardzo mile zaskoczony tak szybką, kompetentną i miłą obsługą.
Przy okienku informacyjnym bardzo dobra i kompetentna obsługa, która wyjaśni w razie potrzeby gdzie i jakie dokumenty złożyć, pomoże wypełnić formularze. W kasach urzędu długie kolejki ale za to miła obsługa, która doradzi jak wypełnić formularz przelewowy i na którym dokumencie go wypełnić. Wydział komunikacji w w/w urzędzie przy okienku "F" Pani podczas obsługi petenta odbiera telefon i rozmawia przez czas około 5 minut, podczas gdy na parkingu przed urzędem postawione są parkomaty a czas leci, nie wiedza nie kompetentność i powolność w załatwianiu sprawy rejestracji pojazdu u tej Pani doprowadza człowieka do flustracji, podczas gdy petenci przy innych okienkach byli obsłużeni bardzo miło, szybko i profesjonalnie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.