Sklep duży, przestronny, czysty z parkingiem, niby wszystko co trzeba. Sklep w którym staram sie robić codzienne zakupy nie jest przyjazny bynalmniej dla mnie. Notoryczny brak informacji o cenach na towarach. Niejednokrotnie w trakcie zakupów trudno sprawdzić ile kosztuje dany towar. Na wiele podstawowych art. spożywczych ceny wyższe niż w okolicznych sklepach. Najbardziej irytuje mnie krojenie sera i grubej kiełbasy na krajalnicy razem z osłonką. Przez te elementy obsługi coraz mniej robię zakupy w tym sklepie. Zapewne konkurencja sie cieszy.
W najbliższym czasie zamierzam nabyć TV LCD 32". W związku z tym odwiedziłem stronę sklepu internetowego MIX electronics. Strona bardzo funkcjonalna, szybkie i łatwe wyszukiwanie produktów, możliwość porównania produktów. Szybka możliwość zakupu i do wyboru różne formy płatności.Różne formy dostawy/odbioru zakupionego towaru. Jednak zostałem niemile zaskoczony faktem, że przy płatności kartą kredytową doliczany jest dodatkowy koszt w wysokości 2% wartości towaru. Zwykle przy zakupach posłyguję się karta płatniczą lub kredytową i dotychczas nie spotkałem się z tego typu dodatkową opłatą. Prawdopodobnie planowany zakup TV zrealizuję w innym sklepie.
Szanowny Panie Adamie.
Dziękujemy za zamieszczenie obserwacji.
Równocześnie informujemy, że
wszystkie produkty prezentowane w Serwisie objęte są rabatem w wysokości 2% (dwa procent) wartości produktu. Ceny produktów prezentowane w serwisie zawierają wskazany rabat. Rabat nie obowiązuje w przypadku gdy Użytkownik dokonuje płatności za produkt kartą płatniczą lub kredytową. Dlatego też w przypadku płatności kartą płatniczą lub kredytową cena produktu jest wyższa o 2% (dwa procent) od ceny produktu widocznej w Serwisie o czym Użytkownik jest informowany w trakcie wyboru formy płatności.
W dniu 9...
W dniu 9 października bieżącego roku z racji awarii samochodu w godzinach wieczornych, byłem zmuszony skorzystać z ubezpieczenia assistance PZU. Zadzwoniłem na infolinię podałem dane samochodu i miejsce postoju pojazdu w związku z awarią. Pani z infolinii poinformowała mnie, że w czasie do 20 minut ktoś oddzwoni do mnie z informacją. Faktycznie po upływie dokładnie 20 minut dostałem informację, że został do mnie skierowany samochód pomocy drogowej. Po kilku minutach zadzwonił do mnie kierowca pomocy drogowej w celu uściślenia miejsca postoju mojego pojazdu i podał orintacyjny czas przybycia na miejsce. Obsługa ze strony pomocy drogowej bez zarzutu. W związku z zaistniałą sytuacją zostałem mile zaskoczony jakością obsługi. Spodziewałem się, że będą z tym większe trudności oraz dłuższy czas.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.