Często robię zakupy w hipermarkecie Tesco Tarnowskie Góry.Jak zwykle w piątek udałem się na standardowe zakupy,w sklepie był duży wybór artykułów spożywczych i przemysłowych. Udałem się na dział z RTV gdzie zwróciłem uwagę na duży wybór filmów DVD w atrakcyjnych cenach. po zrobieniu planowanych i nieplanowanych zakupów udałem się do kas . Podczas płacenia postanowiłem użyć posiadanych prze zemnie bonów rabatowych. Po podliczeniu wszystkiego okazało się , że jeden z produktów jest droższy niż zakładałem. postanowiłem z niego zrezygnować . Kasjerka wykonała wszystkie swoje czynność , w sposób prawidłowy i niechciany prze zemnie towar został odliczony od rachunku. Niestety okazało się, że jednocześnie usunęła wbite użyte wcześniej bony i zapomniała dodać je na nowo . Fakt ten dostrzegłem dopiero w domu i udałem się do hipermarketu celem reklamacji .Moja reklamacja została została rozpatrzona pozytywnie. Jak widać Firma mimo popełnianych błędów stara się je naprawić . Z przyjemnością polecam ten market
Wybrałem się do tego marketu w celu zakupienia nowego telewizora . Na miejscu okazało się,iż wybór oferowanego sprzętu duży . W związku z tym postanowiłem zapytać o radę osobę odpowiedzialną za dział RTV . Niestety nie było go w pobliżu, udałem się więc do punktu informacyjnego.Tam powiedziano mi ,że zaraz pojawi się szukana przezemnie osoba. Niestety okazało się że musiałem czekać około 20 min.,aż pojawi się kompetentna osoba. Pani niebyła mi wstanie udzielić wystarczającej informacji. Po kilkudziesięciu minutach w końcu zdołałem wybrać sprzęt, który odpowiadałby moim oczekiwaniom. Reszta zakupów przebiegła już pozytywnie i jedynym minusem pozostaje obsługa na dziale RTV.Mimo wszytko polecam zakupy w tym Hipermarkecie .
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.