Opinie użytkownika (1)

Mam konto w...
Mam konto w mBanku już kilku lat, nigdy nie miałam jakichkolwiek problemów, czy niemiłych zdarzeń, związanych z obsługą banku. Pamiętam jak poszłam założyć swoje pierwsze konto w swoje urodziny, będąc jeszcze z rana w centrum handlowym. Zawsze wszystko szybko i sprawnie. Dużą wygodą jest dla mnie, że wszystko mogę robić poprzez internet. Cieszy mnie bogata oferta rachunków i kart debetowych. Chwalę sobie również jakość obsługi i profesjonalizm pracowników mLinii.

AP_2

10.09.2014

mBank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
21.01.2019
Odpowiedź firmy
Witam, na wstępie dziękuję Pani za przesłaną opinię. Jest dla nas niezwykle budujące, gdy klienci wyrażają tak pozytywne opinie na temat jakości obsługi w mBanku. Cieszę się, że oferta produktowa odpowiada Pani potrzebom, a korzystanie z naszego serwisu transakcyjnego jest dla Pani dogodne. Wierzę, że dalsze korzystanie z usług mBanku będzie dla Pani satysfakcjonujące i z chęcią skorzysta Pani w przyszłości z kolejnych produktów oferowanych przez naszą firmę. Pozdrawiam Justyna Wawrzonek, mBank

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi