Każdego dnia robię podstawowe zakupy w hipermarkecie Tesco, gdyż jest on zaraz pod moim blokiem i mam najbliżej. Niestety ocena tego sklepu jest bardzo niska ze względu na jakość obsługi i niektóre produkty w nim znajdujące.
Każdego dnia obsługa, w tym sklepie jest bardzo nie miła, ich stroje firmowe często są brudne, kasjerki bardzo zaniedbane, co sprawia, że bardzo niechętnie podchodzę do kasy, w której siedzi bardzo zaniedbana osoba, gdyż nie chcę, aby dotykała moich produktów.
Mięso w tym sklepie bardzo często jest przeterminowane, dwa razy zakupiłam piersi z kurczaka i dwa razy je zwracałam z powrotem do sklepu. Panie, które przyjmowały reklamację, ale robiły przy tym bardzo dziwne miny, były nie sympatyczne, mało tego nic nikt z tym nie robi.
Zdarz się również, iż produkty higieniczne są rozsypane, pomieszane.
Jest tam brudno i nie przyjemnie.
Jedynym plusem są niskie ceny.
W lipcu tego roku wybrałam się do galerii w Koszalinie, aby zakupić sukienkę na wesele do koleżanki.
Z wielu sklepów odzieżowych najlepszą obsługę znalazłam właśnie w sklepie Monari. Panie które tam pracowały wykazywały duże zainteresowanie klientem, miały czas, aby doradzić i nie robiły problemu, gdy przymierzałam szóstą sukienkę.
Oprócz profesjonalnej obsługi wnętrze sklepu było bardzo zadbane i czyste. Ubrania wisiały poukładane, wszystko bardzo przejrzyste.
Bardzo polecam zakupy w tym sklepie.
Oczywiście jest jeden minus - wysokie ceny dla przeciętnego klienta, ale warto, gdyż ubrania gatunkowo są bardzo dobre
Netia jest jedną z firm, zajmującą się zarówno telekomunikacją jak i internetem. Moje doświadczenia z tą instytucją są bardzo negatywne.
Rok temu podpisałam umowę z Netią w sprawie telefonu, po pół roku firma rozpoczęła negocjację abym zrezygnowała z internetu z Neostradą, a podpisała z nimi. Ja jako osoba zadowolona z dotychczasowej współpracy z Neostradą nie wyraziłam zgody i w sierpniu 2009 roku podpisałam umowę przedłużającą umowę z neostradą.Po miesiącu wyłączono mi internet, okazało się, że Netia przesłał do Telekomunikacji kopię umowy, którą rzekomo podpisałam.
Ja niczego nie podpisywałam, a umowa, którą porzesłali była podobno podpisana w niedzielę o godzinie 10.00. Tego dnia nie było mnie w domu. W związku z tym nieporozumieniem do tej pory nie mam internetu, a sprawa trafiła do rzecznika praw konsumenta i nadal się toczy.
Podczas tej całej sprawy przedstawiciele Netii byli bardzo nie zorientowani, niekompetentni.
Bardzo negatywnie oceniam działania tej firmy
PZU ZNAM TYLKO ZE WZGLĘDU NA TO IŻ MOI ZNAJOMI SĄ W TEJ FIRMIE UBEZPIECZENI. NA 5 OSÓB BADANYCH 3 OSOBY BYŁY ZADOWOLONE Z USŁUG TEJ FIRMY, TWIERDZILI ONI, ŻE ZARÓWNO OBSŁUGA KLIENTA JAK I USŁUGI TEJ FIRMY SĄ NA WYSOKIM POZIOMIE. JEDNAKŻE DWIE POZOSTAŁE OSOBY UWAŻAJĄ, ŻE UMOWY NIE SĄ WYRAŹNIE TŁUMACZONE, A STARANIE SIĘ O ODSZKODOWANIE I WYMAGA WIELU PROCEDUR I CZASU.
NIE USŁYSZAŁAM JEDNAK WIĘKSZYCH ZARZUTÓW, A WIĘC OCENIAM DZIAŁANIE TEJ FIRMY NA 3+.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.