Opinie użytkownika (6)

Właśnie wróciłam z...
Właśnie wróciłam z zakupów z JYSK-a.Często bywam w tym sklepie i nic nie robi zbyt negatywnego wrażenia o którym warto by napisać,ale na duży "+" zasługuje obsługa sklepu.Przede wszystkim nastawienie do klienta i znajomość oferowanego asortymentu.

ALEKSANDRA_267

06.11.2009

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (22)
Jestem stała ...
Jestem stała bywalczynią tego sklepu i naprawdę niezależnie jaki jest dzień i jaka pora to zawsze jest otwarta odpowiednia ilość kas i obsługa klientów idzie bardzo sprawnie.Poza tym sklepy"Biedronka" znacznie podwyższyły swój standard, zarówno jeśli chodzi o wygląd sklepu, asortyment jak i obsługę klientów

ALEKSANDRA_267

06.11.2009

Biedronka

Placówka

Błonie, Poniatowskiego 18a

Nie zgadzam się (24)
Już wielokrotnie jakość...
Już wielokrotnie jakość obsługi mnie wyprowadzała z równowagi podczas robieniu zakupów w tym sklepie,ale to co było wczoraj to już przesada. Na stronie internetowej tego sklepu jest aktualna gazetka promocyjna ważna od 4 listopada 2009. Przejrzałam ją i byłą bardzo interesująca, zatem wiedząc,że tego dnia będę w okolicach sklepu postanowiłam zrobić w nim zakupy. Z oferty umieszczonej w gazetce nie kupiłam nic,ponieważ nic nie było w promocyjnej cenie, każda z rzeczy była w cenie regularnej. to jest nie do przyjęcia!!! Poza tym nie wydaje mi się,żeby godzina 11 była odpowiednia do "oczyszczania" przywiędłych warzyw na oczach klientów. Pewnie są tak oczyszczane codziennie...a może uda się sprzedać aż nie osiągną wielkości,która nie nadaje się do sprzedania. A jeśli chodzi o panią przy kasie to jej ton wypowiedzi skierowanej do pana przede mną był niezbyt przyjemny. Jeśli ma jakieś problemy osobiste to powinna je zostawić w domu, a nie wyładowywać swoje negatywne emocje na klientach.

ALEKSANDRA_267

05.11.2009

Carrefour Express

Placówka

Ostróda, Jana Pawła II 9

Nie zgadzam się (26)
Dnia 6.05.2009 z...
Dnia 6.05.2009 z narzeczonym zgłosiliśmy do firmy PZU zajście do którego doszło w dniu 2.05.2009. Kierowca samochodu, który jechał za nami zagapił się i uderzył w nasz samochód. Przyznał się do winy, a że jego samochód był ubezpieczony w firmie PZU naszym zadaniem było zgłosić się do w/w firmy i poinformować o zdarzeniu. Był to oddział we Włocławku. Tam zostaliśmy skierowani do specjalnego miejsca(stanowiska), przy którym przez telefon został nam przydzielony numer i godzina(tego samego dnia) o której będziemy mieli spotkanie z pracownikiem PZU. Pan był punktualny i bardzo uprzejmy. Sporządził protokół, opisał szkody i robił zdjęcia. W czasie kiedy wykonywał swoje czynności rozpadał się deszcz, ale mimo to nie przerwał i kontynuował. Cała sprawa z wypłatą odszkodowania miała sprawny przebieg. Pracownik firmy był z nami w kontakcie telefonicznym i dotrzymywane były wszelkie terminy związane z wypłatą odszkodowania.Zostaliśmy mile zaskoczeni i wszystko przebiegło bezproblemowo.

ALEKSANDRA_267

28.08.2009

PZU

Placówka

Włocławek, Toruńska

Nie zgadzam się (18)
Atmosfera w sklepie...
Atmosfera w sklepie na wejściu bardzo przyjemna jak na obecną porę roku. Pomieszczenie odpowiednio klimatyzowane. Po raz kolejny wchodząc do tego sklepu zauważam kolejki przy kasie,ponieważ przeważnie jest uruchomione tylko jedno stanowisko kasowe.Niezbyt estetyczne było to gdy przy wejściu do sklepu napotkałam pracownicę palącą papierosa, która jest właśnie w pracy-wskazuje na to jej strój firmowy.Nie podoba mi się obsługa śmierdząca papierosami!

ALEKSANDRA_267

21.07.2009

LIDL

Placówka

Ostróda, Kazimierza Puławskiego 5

Nie zgadzam się (26)
Rażących niedociągnięć nie...
Rażących niedociągnięć nie widać,chociaż zauważalne braki jeśli chodzi o asortyment napojów.Pani w kasie na pytanie o cenę produktu mówi cyt:"ja siedzę na kasie i nie znam ceny" a gdy zostaje poproszona o sprawdzenie tej ceny odpowiada,że nie może sprawdzić tylko musi od razu nabić.Jeśli tak jest to moim zdaniem "Biedronka" powinna usprawnić swoją obsługę o ten właśnie element.

ALEKSANDRA_267

07.07.2009

Biedronka

Placówka

Błonie, Poniatowskiego 18a

Nie zgadzam się (27)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi