pomijając fakt iż muszę iść do banku po raz piąty z tą samą reklamacją odnośnie jednego z produktów banku karty kredytowej ponieważ doradcy udzielają błędnych informacji na temat produktów które sprzedają to co mnie zawsze porusza to BRAK POSZANOWANIA KLIENTA. Jak zawsze z czterech stanowisk tylko jedno jest czynne i obsługuje wszystko nie tylko zgodnie z oznaczeniem stanowiska KREDYT!!! Pozostałych pracowników słychać jak dobrze się bawia z zaplecza co jeszcze bardziej denerwuje kolejke. Osoba która twierdzi że jest Kierownikem twierdzi że to nie jej problem że nie ma pełnej obsady i sama wychodzi aby nie słuchać buntu klientów
ŻENADA NIE BANK!!!!!
ODRADZAM WSZYSTKIM TĄ PLACÓWKE
CZYSTOŚĆ I WYGLĄD PRZED SKLEPEM BEZ ZARZUTÓW, PRZY WEJŚCIU NA SKLEP ZNAJDOWAŁO SIE BARDZO MAŁO KOSZYKÓW NA ZAKUPY, ASORTYMENT POUKŁADANY, CZYSTA PODLOGA, BRAK NIEKTÓRYCH ASORTYMENTÓW NA/W PÓŁKACH NP. JEDNA LODÓWKA BYLA CAŁA PUSTA. MOŻNA BYŁO ZNALEZC OBSŁUGE NA SKLEPIE W RAZIE JAKICHKOLWIEK PYTAŃ. TROCHE PRZESZKADZAŁA ZBYT NISKA TEMPERATURA W SKLEPIE, WSZYSCY KLIENCI BYLI W LETNICH UBRANIACH A W SKLEPIE BYŁO ZIMNO. BARDZO PRZESZKADZAŁO TO ŻE NA 8 KAS BYŁY CZYNNE TYLKO 3 A BYŁY KOLEJKI I CZAS OBSŁUGI WYDŁUŻAŁ SIE O 15 MIN, NIKOGO NIE BYŁO NA KASIE DO ODSŁUGI ALKOHOLU WIEC KLIENCI MUSIELI PRZECHODZIĆ DO NORMALNYCH KAS I CZEKAĆ W DŁUGIEJ KOLEJCE.
OGÓLNE WRAŻENIE BARDZO DOBRE
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.