Dodzwonienie się do placówki celem rejestracji jest niemożliwe - nie odbierają telefonu (próby przez tydzień o różnych porach) - konieczna była wizyty osoby trzeciej (ja pracuję), która zapisała mnie na wizytę. Czas oczekiwania do dermatologa (pakiet comfort plus) ponad trzy tygodnie. Wizyta - umówiona na godzinę, ale opóźnienia spowodowały ponad godzinny poślizg. Leki przeciwhistaminowe przepisane bez zlecenia testów na alergię.
Apteka, do której mam zaufanie. Pełna dostępność leków, brak nagabywania na zmianę leku zapisanego na recepcie. W razie braku lek dostępny za kilka godzin - w tym samym dniu.
Apteka, do której mam zaufanie. Pełna dostępność leków, brak nagabywania na zmianę leku zapisanego na recepcie. W razie braku lek dostępny za kilka godzin - w tym samym dniu.
Kolejki do dystrybutorów paliwa, brak obsługi przy dystrybutorach. Przy kasach sprawnie, ale bez pytań o kartę lojalnościową i bez informacji i promocjach.
Stacja przy zjeździe na autostradzie, kilka osób z obsługi a często jedna kasa czynna. Osoby pracujące nie są zorientowane w asortymencie - na pytania o stałą ofertę produktową nie wiedzą gdzie można znaleźć na półkach. Brak Red Bulla Light w lodówkach firmowych Red Bulla oraz lodówkach Orlenu.Przy dystrybutorach paliwa brak personelu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.