Niesympatyczna obsługa, nie dba o dobro Klienta, oraz chęć utrzymania Klienta. Podjeżdżając pod stanowisko z gazem, pomimo informacji o samoobsłudze i dzwonku zamieszczonym obok w razie potrzeby pomocy Klientowi nikt nie raczył podejść i pomóc. Widziałam jak osoba z obsługi przygląda się przez szyby, ale nie miał ochoty wyjść i pomóc. Po odczekaniu 10 minut udałam się do obsługi w celu poproszenia o pomoc, a osoba z personelu tylko poinformował mnie, że jest samoobsługa. Godzina poranna, brak jakichkolwiek innych Klientów na stacji paliw. Ponieważ zostałam źle obsłużona, wręcz zbyta, odjechałam z tej stacji z wielkim rozczarowaniem.
Miła i kompetentna obsługa, lecz to Klient czeka na obsługę, a nie obsługa na Klienta. Na pytanie o dżem truskawkowy kasjerka powiedziała, że leży na końcówce promocyjnej, lub na półce, a będąc drugi raz w tym sklepie niestety nie wiem gdzie jest ta półka. Kasjerka nie powitała, ani nie pożegnała mnie słowami grzecznościowymi, ani nie zaprosiła ponownie. Stoisko mięso/wędliny/sery spełnia kryteria standardów obsługi klienta wymaganych w sklepach.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.