Opinie użytkownika (2)

Po raz szósty...
Po raz szósty te same bezczelne sztuczki przy odwieszaniu usług: - odwieszanie z 2-dniową zwłoką; - obciążanie za "dostarczanie" usług, które są właśnie zawieszone; - notoryczne uchylanie się od płacenia ustawowych karnych odsetek od zagarnianych kwot; - bezczelne notoryczne "usprawiedliwianie się" błędem systemowym. Ten błąd systemowy to celowa ich próba wprowadzania w błąd klientów, którzy nie zwracają uwagi na treść faktury bądź rezygnują z reklamacji mając wcześniejsze doświadczenie walki z wiatrakami. I od lat VECTRA "nie może" tego błędu systemowego usunąć. Tak działają systemowi naciągacze. I taka firma ma czelność posługiwać się laurem Jakości Obsługi !?! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

7

14.07.2019

Vectra

Placówka

Nie zgadzam się (0)
02.02.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Prosimy o przesłanie danych abonenckich na jakoscpomoc@vectra.pl zweryfikujemy zgłaszane nieprawidłowości.
Po raz czwarty...
Po raz czwarty bezczelna recydywa w okradaniu klienta! Naliczają "opłaty" za zawieszone "usługi", także za część okresu zawieszenia!!!

7

13.04.2018

Vectra

Placówka

Gdynia, al. Zwycięstwa 253

Nie zgadzam się (1)
07.05.2022
Odpowiedź firmy
Uprzejmie informujemy, iż za okres w którym usługi były zawieszone wystawiane są korekty odliczające ten okres, w najbliższym kolejnym okresie rozliczeniowym po odwieszeniu usługi. W celu doprecyzowania zgłoszenia, skontaktowaliśmy się w wiadomości prywatnej.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi