Po raz szósty te same bezczelne sztuczki przy odwieszaniu usług:
- odwieszanie z 2-dniową zwłoką;
- obciążanie za "dostarczanie" usług, które są właśnie zawieszone;
- notoryczne uchylanie się od płacenia ustawowych karnych odsetek od zagarnianych kwot;
- bezczelne notoryczne "usprawiedliwianie się" błędem systemowym.
Ten błąd systemowy to celowa ich próba wprowadzania w błąd klientów, którzy nie zwracają uwagi na treść faktury bądź rezygnują z reklamacji mając wcześniejsze doświadczenie walki z wiatrakami. I od lat VECTRA "nie może" tego błędu systemowego usunąć. Tak działają systemowi naciągacze. I taka firma ma czelność posługiwać się laurem Jakości Obsługi !?!
(opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Prosimy o przesłanie danych abonenckich na jakoscpomoc@vectra.pl zweryfikujemy zgłaszane nieprawidłowości.
Po raz czwarty...
Po raz czwarty bezczelna recydywa w okradaniu klienta! Naliczają "opłaty" za zawieszone "usługi", także za część okresu zawieszenia!!!
Uprzejmie informujemy, iż za okres w którym usługi były zawieszone wystawiane są korekty odliczające ten okres, w najbliższym kolejnym okresie rozliczeniowym po odwieszeniu usługi. W celu doprecyzowania zgłoszenia, skontaktowaliśmy się w wiadomości prywatnej.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.