Po konsultacji z Panią z infolinii 11.03.2023 g. 16:50 jestem bardzo rozczarowana tym jak w HEBE traktuje się klienta. Dowiedziałam się, po 53 min oczekiwania na linii że moje zamówienie w ilości 35 szt. w kwocie 738 zł zostało anulowane w CAŁOŚCI bo zabrakło jakiegoś produktu. Straciłam dużo czasu żeby skompletować to zamówienie oraz wyjątkowe promocje na Dzień Kobiet, ponadto zablokowaliście mi ponad 700 zł na 14 dni. Pani z infolinii nawet nie zaproponowała mi rekompensaty. ZNIECHĘCACIE KLIENTÓW. W innym sklepie wysłano mi zamówienie bez tego brakującego i jeszcze dodatkowo dostałam gratis. Chcę zaznaczyć że jestem stałą klientką sklepu.
Podsumowując: taki prezent otrzymałam od HEBE na Dzień Kobiet
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.