Opinie użytkownika (1)

W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym przeprowadziłam rozmowę z Konsultantem z działu Utrzymania Klienta Sieci Plus. Myślę, że to bardzo dobre rozwiązanie gdy przed upływem zakończenia umowy pracownik sieci sam się kontaktuje i o tym uprzedza. Pozwala to uniknięcia dodatkowych kosztów. Tym bardziej, że obecna umowa zostaje skrócona i od razu zaczynają obowiązywać nowe korzystniejsze warunki. Pracownik, który mnie obsługiwał wykazywał się bardzo dużą wiedzą zarówno ze strony merytorycznej jak i technicznej. Będąc jednocześnie bardzo uprzejmym i pomocnym. Byłam mile zaskoczona jakością rozmowy, ponieważ pierwszy raz spotkałam się z sytuacją, kiedy konsultant faktycznie słucha tego co mówię ze zrozumieniem i potrafi doradzić najlepsze rozwiązanie. Znał również doskonale sztukę negocjacji i perswazji. Negatywnie wrażenie jednakże wywarła na mnie sama oferta, ponieważ niemal identyczna warunki są dla stałych jak i nowych klientów. Co osobiście uważam za nie sprawiedliwe. Myślę, że staż abonenta w danej sieci komórkowej powinien mieć znaczenie na jego ofertę. Powracając do obsługi, to myślę, że klienci byli by pozytywniej nastawieni do firmy jeżeli jej pracownicy byliby bardziej ludzcy a nie zachowywali się jak automaty powtarzające wciąż te same regułki.

Żaneta_62

19.12.2010

PLUS

Placówka

Nie zgadzam się (3)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi