Tramwajom i autobusom ciężko jest zarzucić zbyt wiele. Jedynie można wspomnieć o przepełnieniu tramwajów w godzinach szczytu oraz o ich częstych opóźnieniach.
Kłopoty zaczynają się przy kontroli biletów. Kontrolerzy są nieuprzejmi, często opryskliwi, co zniechęca do jazdy w obawie przed spotkaniem z nimi. I jest to nie tylko moje zdanie, ale zdanie większości użytkowników transportu publicznego.
Wnętrze ciemne i dość nieuporządkowane (kompozycja sprawiała wrażenie przypadkowej), co stanowi minus. Jednak obsługa niezwykle sympatyczna o bogatej wiedzy na temat oferowanych w sklepie artykułów.
Obsługa na sklepie sprawiała wrażenie zagubionej. Nie umiano wskazać, gdzie znajdują się poszczególne produkty. Mimo to zachowywano się w sposób uprzejmy.
Wyjątek stanowiła ekspedientka w dziale z rybami. Sprawiała niemiłe wrażenie oraz nie była pomocna, a na dodatek trzeba było długo czekać, zanim pojawiła się przy stoisku.
Obsługa kasjera była profesjonalna. Kasjerka była sympatyczna i wypełniała swoje obowiązki prawidłowo.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.