Doradca klienta miły, skory do wyjaśnień i pomocy przy wyborze produktu bankowego. Wygląd schludny, czysty i zadbany. Produkty znajdujące się w ofercie banku nie różnią się od oferowanych przez konkurencję. Ceny i usługi są porównywalne z innymi bankami. Czas obsługi bardzo zadowalający. Od złożenia wniosku o kartę kredytową do decyzji o jej przyznaniu minęło dwadzieścia minut. Organizacja pracy bardzo dobra wszystkie niezbędne urządzenia, formularze i wnioski znajdują się przy stanowisku doradcy. Pomieszczenie przestronne, czyste. Powierzchnia zagospodarowana z myślą o wygodzie klienta. Stanowiska doradców oraz kasy oddzielone od siebie tak, że podczas rozmowy z doradcą panuje cisza sprzyjająca skupieniu. Ogólne wrażenie jest dobre.
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Kelnerzy mili, schludni,...
Kelnerzy mili, schludni, zadbani chętnie i z uśmiechem objaśniają z jakich składników są przygotowane potrawy i jak duże są porcje nie wiedzą natomiast na jakim tłuszczu(roślinnym czy zwierzęcym)przyrządzane są dania smażone. Menu zróżnicowane i czytelnie zredagowane, niestety niezbyt czyste. Ceny porównywalne do innych tego typu restauracji. Na napoje klient musi czekać około pięciu minut, a na danie gorące powyżej piętnastu. Pomieszczenie czyste i schludne, rozmieszczenie stolików nie funkcjonalne i utrudniające poruszanie się klientom.Strefa dla osób palących niejasno oznaczona. Zainteresowanie klientem kończy się w momencie podania posiłku, bardzo trudno zamówić coś dodatkowego lub doprosić się o rachunek.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.