Kontakt telefoniczny z biurem obsługi tej sieci jest niezadowalający. Po złożeniu reklamacji dn. 06/05/2009r. na dodatkowy pakiet 500 minut za podpisanie drugiego numeru w sieci, oczekiwałem na kontakt z ich strony do dnia 16/05/2009 w celu wyjaśnienia powodu braku tegoż właśnie pakietu minut. Po ponownym kontakcie z BOA (telefon wykonany przeze mnie) okazuje się, że konsultant w ogóle nie przyjął mojego zgłoszenia. Podsumowując całe zdarzenie, w BOA sieci Play panuje ogólny chaos oraz dezorganizacja. Odbiera się wrażenie, że konsultanci nie mają pojęcia co oni właściwie tam robią i w jaki sposób mają pomóc interesantowi. Tacy ludzie powinni być przeszkoleni w obsłudze klienta. Kolejnym minusem natomiast jest proponowanie klientowi przejścia na „ty” po 5 sekundach rozmowy, gdyż nie każdemu może to pasować. Duży plus za miłą obsługę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.