Naprawa auta objęta gwarancją - Komunikacja pracowników serwisu z klientem: pracownik serwisu (przyjmujący klienta) był uprzejmy, posiadał odpowiednie dokumenty, na pytanie o czas wykonania usługi odpowiedział, że będzie (niestety) relatywnie długi - ok. 2,5 g. Po przekazaniu sprawy (klienta) do wykonania, kierownik serwisu (charyzmatyczny - jego podobizna 1/1 "witała" nas na wejściu, "błyszczał" i "brylował" uśmiechał się itp.), na to samo pytanie stwierdził nonszalancko, iż czas oczekiwania będzie znacząco krótszy - ok 1 g. Po tym gdy obiecany czas został o godzinę przekroczony, po zadaniu pytania: "jak długo jeszcze?", otrzymałem informację o nieprzewidzianych trudnościach z wykonaniem usługi. Ale nie z winy serwisu, ale salonu, który auto sprzedał. No i nie umyli auta!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.