Ewa Szpot

(1.70)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (10 z 19)

Od lat korzystam....
Od lat korzystam. Ponad dekadę, w tej chwili serwis to jakaś porażka. Serwisowalam auto na dniach, już poza gwarancją, ale liczyłam na wysoki, kompleksowy serwis w ASO. Jak sromotnie się zawiodłam. Na, starcie: Pan konsultant, Łukasz Górski może robić wszystko, ale nie zajmować się samochodami! Nie ma o tym zielonego pojęcia, co podkreśla w rozmowie z klientem! Nic nie wie, nie ma o samochodach pojęcia, najlepiej gdyby klient o nic nie pytał tylko zrobił przegląd. Równie dobrze może pracować w bibliotece czy warzywniaku:-(. Żenada. Poproszony o odzwonienie do klienta, nawet tego nie zrobił:-(. W posumowanu: za przegląd okresowy zapłaciłam, nic że zgłoszonych przeze mnie usterek nie naprawiono sugerując mi, że nikt nie wie o co mi chodzi, nie ma specjalistów i w ogóle po co pytam u serwisie dealera?! Żenada. Nigdy więcej. Wyjechałam po przeglądzie z zapaloną lampką serwis, ale w Szpocie wiem, że tego nie naprawię, nie znają się na samochodach. Może przebranżowią się na sprzedaż mebli, toż to Swarzędzu-Jasin. Przykre, jak obniżyli poziom swoich usług!

Niezweryfikowany Klient_4Mpg

29.03.2022

Placówka

Swarzędz, Wrzesińska 174

Nie zgadzam się (0)
Bardzo słabo
Bardzo słabo

Niezweryfikowany Klient_cZvN

18.04.2021

Placówka

Swarzędz, Wrzesińska 174

Nie zgadzam się (0)
Mam pytanie zakupiłem...
Mam pytanie zakupiłem w grudniu 2020r.w salonie nowe auto Hyundaia I 30 już w styczniu zaczął się blokować pilot aż do chwili obecnej w końcu przestał działać zgłosiłem do salonu umuwiono mnie żeby przyjechać do salonu tak też zrobiłem co się okazało że kosztowało mnie to ponad 3 godziny cennego mojego czasu 120 km pokonanych no i 37 złotych kosztów za wymianę bateria w pilocie super sprawa tak się traktuje klienta który dokonuje zakupu nowego auta z pełnym serwisem i gwarancja miło to było tylko w momencie zakupu i to jeszcze nie do końca bo dokumenty nie należycie sporządzone z błędami .....a teraz to już radź sobie sam i płać bez dyskusji jeszcze trochę to za wejście do salonu .Nie myślałem że tak zostanę potraktowany .Wystarczyło wykazać zainteresowanie dokonać wymiany baterii grzecznie przeprosić życzyć miłego dnia i szerokiej drogi tak traktują klienta renomowane salony czego nie można powiedzieć o SZPOCIE w Swarzędzu .Jestem zawiedziony .

Niezweryfikowany Klient_0ngR

08.03.2021

Placówka

Swarzędz, Wrzesińska 174

Nie zgadzam się (1)
Ludzie omijać szerokim...
Ludzie omijać szerokim łukiem. Zarówno kobieta przyjmująca w dziale szkód lakierniczych jak i kierownik "pseudo serwisu" to osoby wysoce niekompetentne. Serwis mechaniczny to bardzo niemiła obsługa i nieuczciwie postępują jeśli chodzi o koszty. OMIJAĆ !!! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_5diK

12.11.2019

Placówka

Swarzędz, Wrzesińska 174

Nie zgadzam się (0)
Za samą wymianę...
Za samą wymianę oleju z filtrem prawie 800 zł , filtr w sklepie kosztuje 20zł , olej 150 zł , kwota bez przeglądu , dodatkową opłatą za reset wymiany oleju w komputerze 150 zł !!! Nie polecam .

Niezweryfikowany Klient_d2HC

09.10.2019

Placówka

Swarzędz, Wrzesińska 174

Nie zgadzam się (0)
Serwis tragedia. Czas...
Serwis tragedia. Czas oczekiwania na wymianę opon: 3h. Dodam, że byłem umówiony na określony dzień i godzinę, nie przyjechałem "z ulicy". Naprawa drobnej usterki wiązała się z 3krotną wizytą w serwisie, za każdym razem kilkugodzinne oczekiwanie. Nie będę podawał szczegółów, powiem tylko, że źródło usterki było znane, konieczność 3krotnego przyjeżdżania wynikała z niedbalstwa serwisu.

Roman_152

07.11.2016

Placówka

Swarzędz, Wrzesińska 174

Nie zgadzam się (0)
Naprawa auta objęta...
Naprawa auta objęta gwarancją - Komunikacja pracowników serwisu z klientem: pracownik serwisu (przyjmujący klienta) był uprzejmy, posiadał odpowiednie dokumenty, na pytanie o czas wykonania usługi odpowiedział, że będzie (niestety) relatywnie długi - ok. 2,5 g. Po przekazaniu sprawy (klienta) do wykonania, kierownik serwisu (charyzmatyczny - jego podobizna 1/1 "witała" nas na wejściu, "błyszczał" i "brylował" uśmiechał się itp.), na to samo pytanie stwierdził nonszalancko, iż czas oczekiwania będzie znacząco krótszy - ok 1 g. Po tym gdy obiecany czas został o godzinę przekroczony, po zadaniu pytania: "jak długo jeszcze?", otrzymałem informację o nieprzewidzianych trudnościach z wykonaniem usługi. Ale nie z winy serwisu, ale salonu, który auto sprzedał. No i nie umyli auta!

Łukasz_2238

22.06.2015

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Bardzo kiepski kontakt...
Bardzo kiepski kontakt serwisantów z klientem. W trakcie oczekiwania wykonanie na serwisu gwarancyjnego,który trwał około 3godzin nie pokazano mi miejsca gdzie mogłabym poczekać. Po jakimś czasie okazało się,ze kilkanaście metrów dalej jest kafeteria dla klientów. W tracie serwisu poprosiłam o dokładnie sprawdzenie radia, serwisanci powiedzieli mi,że po wymontowaniu, sprawdzenie radia potrwa około 3dnni roboczych. Po tygodniu zadzwoniłam i okazało się,że samo sprawdzenie potrwa ponad 2tygodnie, w międzyczasie nikt do mnie nie zadzwonił z taka informacją. Po 2 tygodniach również sama dzwoniłam,aby dowiedzieć się,że radio nadal nie jest gotowe. Zupełny brak współpracy z klientem, brak chęci jakiejkolwiek współpracy.

innostrancy

04.12.2013

Placówka

Swarzędz, Wrzesińska 174

Nie zgadzam się (1)
Salon Citroena w...
Salon Citroena w Swarzędzu jest wyjątkowo ładny. Przed salonem spory parking dla klientów czysty i uporządkowany. W środku lśni czystością i świeżością. Wystrój salonu jest bardzo nowoczesny. Katalogi modeli samochodów łatwo dostępne dla klientów. Ekspozycja pojazdów obejmuje wszystkie sprzedawane modele. Pracownicy ładnie ubrani. Każdy posiada identyfikator. Po wejściu do salonu zastałem zauważony, pracownik podszedł i przywitał się zadając pytanie czy może mi w czymś pomóc. Zapytałem czy może mi coś powiedzieć o nowym modelu citroena C3. pracownik zaprosił mnie do biurka, przedstawił katalog, wyczerpująco poinformował o modelu. Zaproponował też jazdę próbna. Miła fachowa obsługa.

Marek_605

09.05.2011

Placówka

Swarzędz, Wrzesińska 174

Nie zgadzam się (14)
Przed salonem parking,...
Przed salonem parking, czysto nie zauważyłem papierków ani niedopałków, kosze na śmieci opróżnione. Salon czysty pachnący. Pracownicy ubrani elegancko każdy z identyfikatorem. Katalogi modeli samochodów łatwo dostępne dla klientów. Na biurkach pracowników ład i porządek. Będąc już w środku po około 1 min. po około minucie podszedł pracownik przywitał się i zapytał czy może mi w czymś pomóc. Odpowiedziałem że na razie chciałem się tylko rozejrzeć. Pracownik poinformował, że jeżeli będę się chciał o coś zapytać to jest do mojej dyspozycji. Oglądałem samochody przypatrując się obsłudze klienta. Było profesjonalnie. Po chwili poprosiłem pracownika o informację dotyczącą zakupu pojazd w leasingu. Pracownik zaprosił mnie do swojego biurka i udzielił bardzo profesjonalnej i pełnej informacji.

Marek_605

09.05.2011

Placówka

Swarzędz, Wrzesińska 174

Nie zgadzam się (18)

Ewa Szpot

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Ewa Szpot?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.