Pracownica bardzo kompetentnie załatwiła sprawę, którą zgłosiłem się do PGE. W sposób bardzo prosty tłumaczyła krok po kroku, jak należy postępować z wypełnianymi dokumentami. W momencie, kiedy opuszczała biurko idąc kserować dokumenty, przepraszała. Dodatkowo, profilaktycznie, informowała o procedurze zmiany dostawcy energii, wręczyła broszurę zawierającą akty prawne regulujące tę kwestię. Kompetentnie, uprzejmie i miło.
Zapytałem jedną z pracownik, w którym miejscu znajduje się mak. T a wskazała półkę i odesłała, abym odszukał. Szukam, szukam, no i nic. Podchodzę jeszcze raz do tej samej Pani, po czym mówię, że nie mogę znaleźć jednak, na co ona odpowiada, że nie ma i od trzech dni już w dostawach nie było maku. Zatem pytam, po co wskazuje, gdzie on jest, skoro faktycznie go nie ma na sklepie i ma wiedzę w tym temacie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.