Opinie użytkownika (1)

Robiąc zakupy zahaczyłem...
Robiąc zakupy zahaczyłem o punkt mbanku by upewnić się co do opłat na moim koncie. Konsultantka przywitała mnie uśmiechem i zwrotem grzecznościowym. Szybko i jasno wyjaśniła mi sprawę w której przybyłem. Płynnie przeszła też do zaoferowania kolejnego produktu. Był to program inwestycyjny. Prezentacja także przeprowadzona została sprawnie z językiem korzyści. Duży minus pojawił się jednak, gdy zacząłem zadawać pytania, gdyż rynek inwestycyjny jest mi dosyć znany. Konsultantka odesłała mnie do strony internetowej i zrezygnowała z dalszej sprzedaży. Uważam, że powodem była zbyt mała wiedza na temat produktu i obawa o dyskredytację w oczach klienta. Wygląd punktu nie budził zastrzeżeń. Ubiór konsultantki jak najbardziej pasował do stanowiska. Materiały marketingowe były uporządkowane i łatwo dostępne. Ogólnie wizytę oceniam dobrze. Do lepszej oceny zabrakło wiedzy konsultantki i próby zamknięcia sprzedaży.

Łukasz_1884

16.03.2013

mFinanse

Placówka

Rzeszów, Galeria Rzeszów ul. Słowackiego 16

Nie zgadzam się (0)
25.09.2021
Odpowiedź firmy
Witam. Na wstępie dziękuję Panu za podzielenie się pozytywną opinią na temat mBanku. Cieszę się, że obdarzył nas Pan zaufaniem i na co dzień powierza nam swoje finanse osobiste. Zaufanie i zadowolenie naszych Klientów to dla nas podstawa. Zależy nam, aby Klienci czerpali najwyższe korzyści z posiadanych produktów i usług mBanku oraz poziomu świadczonej obsługi, dlatego też przkro mi, iż nie jest Pan zadowolony z kompetencji i Doradców w punkcie obsługi Aspiro S.A. Życzę Panu, aby przyszła współpraca z mBankiem była satysfakcjonująca, a obsługa w punktacj Aspiro S.A spełniała Pańskie iczekiwania.. Przypominam, iż pozostajemy do Pańskiej dyspozycji w Punktach Obsługi Aspiro S.A., których szczegółowy wykaz znajduje się na stronie mBanku (http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/) oraz na mLinii pod numerem 801 300 800 lub +48 426 300 600. Pozdrawiam Marta Kaźmierczak mBank

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi