Robiąc zakupy zahaczyłem o punkt mbanku by upewnić się co do opłat na moim koncie. Konsultantka przywitała mnie uśmiechem i zwrotem grzecznościowym. Szybko i jasno wyjaśniła mi sprawę w której przybyłem. Płynnie przeszła też do zaoferowania kolejnego produktu. Był to program inwestycyjny. Prezentacja także przeprowadzona została sprawnie z językiem korzyści. Duży minus pojawił się jednak, gdy zacząłem zadawać pytania, gdyż rynek inwestycyjny jest mi dosyć znany. Konsultantka odesłała mnie do strony internetowej i zrezygnowała z dalszej sprzedaży. Uważam, że powodem była zbyt mała wiedza na temat produktu i obawa o dyskredytację w oczach klienta. Wygląd punktu nie budził zastrzeżeń. Ubiór konsultantki jak najbardziej pasował do stanowiska. Materiały marketingowe były uporządkowane i łatwo dostępne. Ogólnie wizytę oceniam dobrze. Do lepszej oceny zabrakło wiedzy konsultantki i próby zamknięcia sprzedaży.
Witam. Na wstępie dziękuję Panu za podzielenie się pozytywną opinią na temat mBanku. Cieszę się, że obdarzył nas Pan zaufaniem i na co dzień powierza nam swoje finanse osobiste. Zaufanie i zadowolenie naszych Klientów to dla nas podstawa. Zależy nam, aby Klienci czerpali najwyższe korzyści z posiadanych produktów i usług mBanku oraz poziomu świadczonej obsługi, dlatego też przkro mi, iż nie jest Pan zadowolony z kompetencji i Doradców w punkcie obsługi Aspiro S.A. Życzę Panu, aby przyszła współpraca z mBankiem była satysfakcjonująca, a obsługa w punktacj Aspiro S.A spełniała Pańskie iczekiwania.. Przypominam, iż pozostajemy do Pańskiej dyspozycji w Punktach Obsługi Aspiro S.A., których szczegółowy wykaz znajduje się na stronie mBanku (http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/) oraz na mLinii pod numerem 801 300 800 lub +48 426 300 600. Pozdrawiam Marta Kaźmierczak mBank
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.