Obserwacja dotyczy karczmy, mieszczącej się na terenie muzeum Kaszubskiego we Wdzydzach. Pracujące tam osoby nie potrafiły odpowiedzieć na pytania dotyczące zarówno samej placówki, jak i serwowanych przez nią dań. Do stolika zostały podane nie zamawiane przeze mnie posiłki a brak odpowiedzi na podstawowe pytania z "życia" karczmy świadczą o niskich kwalifikacjach personelu pracującego w tymże miejscu.
Obserwacja dotyczyła salonu optycznego Vision Express. Salon mieści się w Toruniu, przy ulicy grudziądzkiej 152. Personel został poproszony o wyregulowanie uciskających okularów. Cała operacja przebiegła sprawnie. Na miejscu przebywały dwie osoby z personelu. Byłem jedynym klientem sklepu w czasie o którym mowa. Obsługa bardzo miła.Używano zwrotów grzecznościowych tj. dzień dobry, w czym pomów, do widzenia, zapraszam ponownie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.