Opinie użytkownika (1)

Próbowałem zakupić nietypowy...
Próbowałem zakupić nietypowy produkt bankowy szczegółowo opisany na stronie internetowej banku. Bank oferuje różne rodzaje kart przedpłaconych, wybrałem jedną z nich, jednak obsługa banku nie miała pojęcia co chcę kupić. Gdy pokazałem ulotkę (pobraną z gablotki tego właśnie oddziału) dopiero zaczęto szukać szczegółów oferty. Kierownik placówki pomogła pracownikowi (ale dopiero po wykonaniu telefonu i uzyskaniu informacji o własnym produkcie). Otrzymałem kartę, nie pobrano ode mnie opłaty za wydanie (mimo pozycji w tabeli opłat i prowizji) - poinformowano mnie że opłata zostanie ściągnięta z karty (infolinia banku twierdzi że powinienem zapłacić gotówką od razu), nie otrzymałem kodu PIN - stwierdzono że dostanę go pocztą (infolinia potwierdziła że PIN wydaje oddział, musiałem raz jeszcze odwiedzić oddział aby uświadomić pracownikom że to oni mają mój PIN), nie otrzymałem regulaminu i tabeli opłat i prowizji. Ani pracownik, ani kierownik nadzorująca sprzedaż karty przedpłaconej nie wykazali się wiedzą i kompetencjami. Cała wizyta trwała 45 minut bez czasu spędzonego w kolejce (+ druga wizyta po PIN 15 minut). Według infolinii cała operacja powinna potrwać max 10 minut.

Łukasz_1357

28.03.2011
Nie zgadzam się (12)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi