Rzetelna i fachowa obsługa podczas zakupu nawigacji. Wysoki poziom wiedzy sprzedawcy na temat oferowanych produktów. Dokładne wybadanie potrzeb klienta i dopasowanie produktu do nich. Poinformowanie o wszystkich warunkach zakupu (możliwości wymiany). Miła atmosfera rozmowy, przez co nie było żadnych obaw co do oferowanego sprzętu. Sprzedawca uśmiechnięty, chętny do pomocy i odpowiedzi na każde zadane pytanie.
Brak zainteresowania klientem i jego problemem. Niewystarczająca wiedza pracownika na temat produktów i możliwości zmiany parametrów produktu. Załatwianie innych spraw, nie związanych z danym klientem, podczas jego obsługi. Brak pomocy ze strony obsługi w rozwiązaniu problemu. Utrudniony kontakt telefoniczny.
Bardzo dobra obsługa, rzetelni doradcy. Szybki kontakt z klientem. Dobre wybadanie potrzeb klienta. Miłe powitanie interesanta i dobra opieka podczas wizyty. Wysoki poziom wiedzy o oferowanych produktach. Wyczerpujące odpowiedzi na zadawane pytania. Profesjonalne i szybkie rozwiązanie problemu zadanego przez klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.