W związku z tym, iż jeszcze jakiś czas temu sama pracowałam w tego typu restauracji jestem bardzo wyczulona na jakość obsługi. Podczas mojej pracy cały czas wpajano nam do głów, że to klient jest najważniejszy i w związku z tym z łatwością jestem w stanie stwierdzić czy zostałam obsłużona należycie według poszczególnych kroków obsługi klienta.
W sobotę około godziny 12:40 odwiedziłam KFC. Mimo iż w kolejce nie stałam długo (nie więcej niż 30 sekund) nie byłam do końca zadowolona z obsługi. Obsługująca dziewczyna sprawiała wrażenie wyraźnie zmęczonej swoją pracą mimo tak wczesnej pory. Co prawda danie, które zamówiłam otrzymałam w błyskawicznym tempie, nie zostało mi nic zaproponowanego. Ani żaden dodatek, ani promocyjny produkt. Nie mniej jednak restauracja sprawiała wrażenie czystej i zadbanej. Posiłek był smaczny i na czas.
Ogólne wrażenie dobre nie mniej jednak pracownicy powinni podchodzić w większym optymizmem do klientów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.