Opinie użytkownika (1)

Interesowały mnie karty...
Interesowały mnie karty kredytowe. Niestety, nie udzielono mi żadnej konkrewtnej informacji, tłumacząc się, co dość mnie zdzwiło brakiem informacji. Pani była na tyle uprzejma, że połączyła mnie z biurem obsługi klienta w Warszawie, tak zwane Citi Phone. Tam, konsultant miał wiedze, natomiast nie odpowiedział na moje konkretne pytania. Owszem, był uprzejmy, ale jedynie zaproponował mi umówienie z przedstawicielem, jak wiadomo już na podpisanie umowy. Na spotkaniu odpowie na każde pytanie i wyjaśni wątpliwości. Oceniam obsługe na złą, osobiście gdybym była zdecydowana na kartę kredytową, po rozmowie z pracownikiem Citi wyszłabym i zwróciła się do innego banku, oczywiście nie Citi.

zzagadka

06.07.2009

Citi Handlowy

Placówka

Poznań, Dąbrowskiego 57

Nie zgadzam się (20)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi