Interesowały mnie karty kredytowe. Niestety, nie udzielono mi żadnej konkrewtnej informacji, tłumacząc się, co dość mnie zdzwiło brakiem informacji. Pani była na tyle uprzejma, że połączyła mnie z biurem obsługi klienta w Warszawie, tak zwane Citi Phone. Tam, konsultant miał wiedze, natomiast nie odpowiedział na moje konkretne pytania. Owszem, był uprzejmy, ale jedynie zaproponował mi umówienie z przedstawicielem, jak wiadomo już na podpisanie umowy. Na spotkaniu odpowie na każde pytanie i wyjaśni wątpliwości. Oceniam obsługe na złą, osobiście gdybym była zdecydowana na kartę kredytową, po rozmowie z pracownikiem Citi wyszłabym i zwróciła się do innego banku, oczywiście nie Citi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.