Udałam się ostatnio do tego sklepu, bo chciałam kupić telewizor. Sam widok na wejściu już mnie zniechęcił do zakupów. W sklepie była jedna pani i trzech panów, od których perfidnie było czuć woń alkoholu. Nikt z obsługi nie zainteresował się mną, czyli klientem. Po rozpoznaniu towaru poprosiłam o pomoc, wtedy podeszła do mnie ta pani i nie potrafiła odpowiedzieć mi na żadne pytanie, albo nie chciała, bo rozmawiając ze mną kończyła chyba jeść śniadanie. W efekcie końcowym nie kupiłam telewizora, bo nikt nie umiał odpowiedzieć na żadne pytania. Co to za ekspedientka, ktora nie wie jak długo produkt objęty jest gwarancją.
jestem stałą klientką naszego giżyckiego Pepco i za każdym razem jestem bardzo zadowolona z zakupów. Ostatnio udałam się tam na zakupy w piątek 8 maja, gdy dostałam nową gazetkę reklamową tegoż sklepu. byłam zainteresowana konkretnym towarem i szybko go odnalazłam na sali sprzedaży, ponieważ był dobrze oznaczony. Wielką zaletą tego sklepu są bardzo przystępne ceny, jest naprawdę niedrogo i warto tam kupować. Towar tani i dobry jakościowo. Jeśli chodzi o obsługę to zarzutów raczej nie mam, ekspedientki zazwyczaj zajęte wykładaniem towaru, ale zawsze chętnie odpowiadają na pytania i udzielają pomocy. Jestem tam już stała klientką i ostatnio nawet ekspedientka sama pokazła mi, co jest nowego dla mojej córki. Wadą tego sklepu jest strasznie mała powierzchnia użytkowa, jest ciasno i nie można np. pozwolić sobie na wejście z wózkiem. Jednak i tak lubię robić tam zakupy. I nawet konto do telefonu można tam doładować. nigdy nie wychodzę z pustym koszykiem, zawsze coś wpadnie w oko.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.