Jako że Gatta niewiele oferuje , zmuszony byłem zrealizować kartę podarunkową,
podało na sukienki. >> [ SKUTKI ZWROTU ZAKUPU W SKLEPIE STACJONARNYM ]
ZAMAWIAŁEM DWUKROTNIE ! ! ! i za każdym razem płatność przez PayPal została dokonana lecz nie pozostał ślad zamówienia na stronie Gatta, jak również potwierdzenia dokonanego zamówienia.
CO ZA MATOŁ WYMYŚLIŁ BY PIERWSZE SIĘ ZALOGOWAĆ NA STONIE PayPal a potem dokonać płatności ? ? ?
Za drugim razem po dokonaniu płatności wykonałem zamówieniowe ręcznie z fotkami opisem i rozmiarem, niestety panienka która jest po telefonem nr +48 71 606 08 61 > niestety w korespondencji mail pod
pisuje się jako Pozdrawiamy/ Best regards ( nawet brak humoru aby się podpisać )
Z takim matolstwem się nigdy nie spodlałem by przejmować zamówienia TELEFONICZNIE , A MAILOWE Z OPISEM I FOTKAMI I WYBRANYM ROZMIAREM DWU KROTNIE ZWRACAĆ KASĘ ! ! ! !
Finał trzy razy do sklepu stacjonarnego , czyli stracony czas paliwo itd.
to jeszcze zapłaciłem o 10 zł więcej niż oficyna cena na stronie internetowej
NAJLEPSZE JEST TO ŻE PANIENKA ZAGROZIŁA SĄDEM ZA WYSTAWIENIE OPINII
WSZAK TO PRAWO KLIENTA ? ! ? ! ? !
szaszkin
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.