Po wejściu do sklepu wziąłem koszyk i pierwszą rzecz jaką zrobiłam to wyrzuciłam z niego zalegające papierki (paragony). Na podłodze bród, niestety od razu rzucający się w oczy. Niestety mała obsada personelu, co wiąże się z mniejszą dostępnością do jakiejkolwiek informacji. Gdy podeszłam do stoiska mięsnego, niestety nikogo przy nim nie było, musiałam czekać kilka minut, aż Pani się zjawiła.Sklep robi niekorzystne wrażenie, i nie zachęca do powrotu....
Jakość obsługi oceniam na ok dobre. Wygląd sklepu bardzo dobrze na pólkach wszystko poukładane. Szukałam Pani aby się coś dowiedzieć to musiałam się nieźle nagimnastykować, ciężko było kogoś znaleźć. Ale w końcu znalazłam!!! Pani czysto ubrana.
Czas obsługi klienta jest takie sobie, miałam ochotę popędzić Panią obsługującą mnie. Choć Pani "kasująca" mnie była bardzo powolna to zaproponowała mi wafelka w promocyjnej cenie. Na sklepie ogólnie było czysto, ale chodząc alejkami natknęłam się na koszyk pełen towaru pomagający personelowi wyłożyć towar ale już Pani przy nim nie było...
Jakość obsługi w całości mnie satysfakcjonowała. Pani bardzo miła, uśmiechnięta, czuć było od niej pozytywne emocje aż zarażała nimi. Celem mojej wizyty w baku była chęć dowiedzenia się o zmianie konta bankowego. Pani w bardzo prosty i zrozumiały w całości sposób mi wszystko wytłumaczyła. Wygląd banku bardzo przyjemny czysto ciepło, brak zastrzeżeń.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.