Obserwowałam kelnera, który nas obsługiwał, Był miły przywitał się był ubrany według standardów, miał identyfikator. Niestety jakoś dać oraz długość oczekiwania za równo na dania jak i na napoje stanowczo za długo na dwa piwa czekaliśmy 10 minut! Shorma była sucha i wyglądała jak by kilka razy ją odgrzewano.
Szanowna Pani, Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat restauracji sieci SPHINX. Dokładamy wszelkich starań, aby przeanalizować uwagi naszych Gości i staramy się wyciągać z nich wnioski. W celu otrzymania szczegółowej odpowiedzi prosimy o kontakt pod adresem mailowym opinie@sfinks.pl. Z poważaniem, Aleksandra Szymańska / Sfinks Polska S.A.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.