Dzisiaj wracając do domu zajechałem na stację paliw BP przy ul. Mieszka I w Poznaniu. Zarówno zewnątrz jak i w środku wszędzie było czysto i estetyka nie budzi żadnych zastrzeżeń. Pan obsługujący mnie był bardzo kulturalny. Cały zakup nie trwał dłużej niż dwie minuty. Otrzymałem resztę i paragon. Ocena bdb:)
W dniu 19 marca 2012 roku, udałem się do Eurobanku. Wchodząc do oddziału widziałem zachowaną czystość, materiały reklamowe znajdowały się na swoim miejscu, a pracownice były na swoim stanowisku pracy. Miałem do załatwienia sporo spraw. Pani obsługująca mnie starannie wykonywała swoją pracę. Otrzymałem także wyczerpujące odpowiedzi na zadawane pytania. Ocena bdb
Byłem wypłacić pieniądze. Placówka banku była zadbana, pracownice na swoich stanowiskach pracy. Przy jednym stanowisku obsługiwano starszą panią, której tłumaczono bardzo dokładnie wszystkie zagadnienia. Tymczasem podszedłem do drugiego stanowiska. Pracownica banku powitała mnie uśmiechem i poprosiła o dowód. Poprosiłem o wypłatę. Pani poprosiła mnie o podpis, sprawdziła jego zgodność i po chwili dokonała wypłaty. Cała obsługa nie trwała dłużej jak 5 minut z czego przeważnie jestem zadowolony.
Czasami chodzę na stację BP na moim osiedlu po papierosy oraz wysyłam totolotka. W dniu dzisiejszym wracając do domu zajechałem na stację. Nie było klientów, było czysto, a pan który dosyć często mnie obsługuje był bardzo uprzejmy. Poprosiłem o papierosy dając 25 zł, pan powinien wydać mi 13,30zł, a wydał jedynie końcówkę, dopiero gdy powiedziałem, że dałem 25 zł, wydał mi brakujące 10 zł. Co ciekawe na paragonie została wbita gotówka 15 zł. Czyżby pracownicy sobie dorabiali?
Byłem zdecydowany na zakup opon wielosezonowych przez internet. Dnia 13 października 2011 roku była informacja na stronie internetowej - zapytaj o dostępność. Zadzwoniłem do firmy, gdzie dowiedziałem się że opony należy zamówić a czas realizacji zamówienia to 4 dni. Pan odbierający telefon przyjął złożone zamówienie. W dniu 17 października otrzymałem mail że zamówienie jest w trakcie realizacji, a dostawa nastąpi na następny dzień. W dniu 18 października kurier przed doręczeniem zadzwonił do mnie i spytał czy jest ktoś w domu. Z racji tego że byłem w pracy zamówienie odebrała moja matka. Kurier sprawdził zgodność zamówionego towaru i ustawił opony we wskazane miejsce.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.