Bardzo źle. zerowy wybór, beznadziejna ekspozycja, sklep nieprzyjazny klientowi. oszczędności na siłę wiadć aż razi w oczy. Na minus: wiedza i doradztwo, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi. Na plus: personel, sprawność obsługi.
Sklep przeszedł gruntowny remont już jakiś czas temu co bardzo pozytywnie zostało odebrane przez mieszkańców. Asortyment w sklepie jest bardzo bogaty są zarówno artykuły spożywcze jak i przemysłowe. Niewielki minus należy się za fakt iż warzywa i owoce należy ważyć na miejscu a wagę obsługuje personel, na który czasem przyjdzie nam poczekać. Waga samoobsługowa byłaby tu najlepszym rozwiązaniem. Na stoisku nabiałowo-wędliniarskim w popołudniowym szczycie przydałaby się jeszcze co najmniej jedna para rąk aby rozładować kolejki, jakie potrafią się momentalnie utworzyć. Poza tym sklep jest czysty, schludny, obsługa z reguły miła a ceny przystępne.
Weszliśmy z całą rodziną do sklepu GAP w celu zakupu jakiegoś "ciuszka" dla naszego syna. Zostaliśmy bardzo ciepło przyjęci przez obsługę sklepu a dodatkowo zaproszono nas do wzięcia udziału w konkursie, w którym wygraną jest sesja zdjęciowa naszego maluszka w kwartalniku dla rodziców jako twarz firmy GAP. Oczywiście hostessy i fotograf także bardzo miło nas przyjęli a dodatkowo wręczyli nam gratis w postaci 3 numerów kwartalnika. Wszystko to zostało bardzo sprawnie zorganizowane, mini studio fotograficzne urządzone między wieszakami tak, aby nie przeszkadzać kupującym. Jestem bardzo miło zaskoczony podejściem do klienta w tym sklepie co zdecydowanie rekompensuje wyższe nieco wyższe ceny niż w podobnych sklepach.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.