Chcąc zgłosić szkodę auta, zadzwoniłem na infolinię- 801 102 102, gdzie miałem podać przebieg zdarzenia, okoliczności oraz wszystkie niezbędne informacje. Po raz pierwszy brałem udział w wypadku samochodowym i po raz pierwszy miałem styczność z taką formą kontaktu z ubezpieczycielem. Pani, która mnie obsługiwała była bardzo sympatyczną, życzliwą osobą o przyjemnym tonie głosu. Jej kultura osobista była nienaganna. Prosząc mnie o poszukanie niezbędnych dokumentów, których zresztą z początku nie mogłem znaleźć, okazała adekwatną cierpliwość i zrozumienie. Rozmowa trwała ok 20 min, czyli stosunkowo długo ponieważ na wszystkie pytania musiałem dać odpowiedź, łącznie z tymi które wydawały mi się bezsensowne. Generalnie rozmowa przebiegła bez żadnych nieprzyjemnych mankamentów i szczerze mówiąc nie mogę nic zarzucić Pani z infolinii.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.