W sklepie była tylko 1 sprzedawczyni, od momentu wejścia do sklepu, szukania ubrania, korzystania z przymierzalni nie zainteresowała się klientem. W sklepie panował porządek, ale brak zainteresowania ze strony sprzedawczyni zniechęcał do zakupów. Być może wynika to z braku większej ilości personelu pomocniczego.
Po wejściu do sklepu i zatrzymaniu się przy regale z odzieżą sportową, przechodząca obok sprzedawczyni od razu zapytała się czego szukam i czy mam jakieś pytania. Pomimo dużego rozmiaru sklepu panuje tam porządek, a przecenione produkty są widocznie wyeksponowane. Pracujące tam osoby maję dużą wiedzę na temat dobierania przedmiotów do danej dyscypliny sportowej i indywidualnych umiejętności klienta.
Po wejściu do sklepu, obsługa od razu zainteresowała się klientem. Jedna z Pań starała się pomóc znaleźć ciekawy przedmiot na prezent. Obsługa ma rzetelną wiedzę na temat asortymentu jaki ma w sklepie. Dają czas do zastanowienia, aby klient mógł obejrzeć przedmiot i udzielają odpowiedzi na wszelkie pytania, same też proponują różne rozwiązania. W sklepie panuje ład i porządek. Panie są bardzo miłe i uśmiechnięte. Z przyjemnością można robić tam zakupy. Dodatkowo zakupiony przedmiot także został elegancko zapakowany na prezent.
W sklepie panuje ład i porządek. Ekspozycje są elegancko przedstawione. Sprzedawczynie były bardzo miłe i pomocne. Starały się doradzić i zaproponować produkty, które miały być kupione na prezent. Panie w sklepie pracują z dużym zaangażowaniem. Osobiście odkręcały kremy by móc sprawdzić czy zapach jest ładny i odpowiada klientowi. Byłam bardzo zadowolona z takiej obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.