Nieprzyjemna obsługa sklepu. Odmowa przyjęcia reklamacji. Nieprzyjmowanie zwrotów - to jest wola sklepu, ale stanowi ewenement wśród dużych marketów.Obsługa sklepu odmówiła przyjęcia reklamacji wadliwego towaru, który zużył się zdecydowanie za szybko. Najpierw punkt obsługi klienta, po kontakcie telefonicznym z innym pracownikiem, zakomunikował mi że nie przyjmuje reklamacji, uznając sprawę za zamkniętą. Później od innego pracownika dowiedziałem się że to decyzja jakiegoś kierownika. Gdy zostałem do niego zaprowadzony, usłyszałem kilka nieprzyjemnych słów na mój (klienta) temat, zanim zauważył że stoję za nim. Dalsza rozmowa też nie była zbyt miła. Dopiero po tych interwencjacj zgodzono się przyjąć reklamację.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.