W dniu 15.11.2016r. korzystając ze strony internetowej Media Expert, zamówiłem smartfon UMI Max. Dokonując zamówienia wybrałem dostawę do sklepu Media Expert, z opcją zapłaty na miejscu gotówką. Otrzymałem potwierdzenie złożenia zamówienia oraz fakturę proforma, gdzie figurowały zamówione przeze mnie produkty. Po otrzymaniu informacji, że zamówienie jest gotowe do odbioru, udałem się do sklepu. Na miejscu okazało się, że zamiast zamówionego przeze mnie smartfona UMI Max, do sklepu dostarczono zupełnie inny towar, tj. urządzenie firmy HOMTOM - o nieporównywalnie gorszych parametrach w stos. do zamówionego przeze mnie sprzętu. Z powodów oczywistych odmówiłem odbioru tego towaru, jako niezgodnego ze złożonym przeze mnie zamówieniem. Podkreślam, że na żadnym etapie realizacji zamówienia nie byłem informowany o niedostępności zamówionego przeze mnie urządzenia. Pomimo dwukrotnego monitowania oraz złożeniu skargi (która została zarejestrowana w systemie internetowym Media Expert), przez bardzo długi okres (w tej chwili mija 42 dzień) nie otrzymałem w swojej sprawie ani jednego słowa wyjaśnienia, a zamówienie (oraz zawarta zgodnie z regulaminem sklepu internetowego umowa sprzedaży) do chwili obecnej nie zostały zrealizowane. Takie podejście do zawieranych transakcji, jakie prezentuje firma Media Expert jest wyrazem totalnego braku profesjonalizmu, nie wspominając o ewidentnym braku szacunku, totalnej ignorancji i olewaniu klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.