Dziś zatrzymałam się na obiad w przystani , generalnie mają tam pyszne jedzonko niestety dziś poprosiłam aby do sałatki greckiej dodano mi pierś grillowana i niestety była prawie tak twarda jak skwarki, cała sałatka jak to sałatka dobra ale niestety to zniechęciło mnie do piersi na jakiś czas .
Jestem dość częstym gościem tej hurtowni i szczerze mówiąc nigdy nie narzekalam na obsługę , zawsze Panie starają się pomóc jeżeli tego potrzebuje. Jedynym problemem jaki narazie zauważyłam to niestety błędnie oznakowane alejki , wiem że sklep jest po "przemeblowaniu" ale wkoncu można by było umieścić wszystko tak aby było widoczne.
Stojąc w kolejce jakieś 6 osób przy jednej kasie: wiadomo jakie zakupy robi się w takich sieciach. Jest ich dość sporo dlatego kasowanie ich przez kasjerke zajmuje trochę czasu ale jeden problem na który zwróciłam uwagę:
Stoimy przy kasie jw 6 osób i nagle kasjerka po 20 min czekania w kolejce informuje nas że idzie na przerwę i trzeba przejść do następnej kasy , zamknęła nam bramkę, zmuszeni byliśmy czekać kolejne 15min w następnej kolejce. Nie był by to kłopot ale moim zdaniem kasjerka powinna poinstruowac że więcej osób niż te które są już w kolejce nie obsłuży bądź zawolac przełożonego aby otwarto dla tych ludzi nową kasę. Dodatkowo pomieszane produkty nie w tych miejscach gdzie powinny być np mięso do kebaba , może wprowadzać w błąd klienta odnośnie ceny .
Codziennie wracając z pracy zajezdzam tam na zakupy , niestety coraz czesciej zdarza się że brakuje osób do pracy na kasie , kolejki robią się ogromne. Sprawę ułatwiają trochę kasy samoobsługowe ale niestety jest ich za mała , a jeżeli klient nie potrafi jej obsługiwać to robi się zator. Brakuje instrukcji obsługi takiej kasy. Z i formacji uzyskanych od pracownika wynikało że brakuje ludzi do pracy , nie wiem z jakich przyczyn dokładnie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.