Już na wejściu spotkałam się z uprzejmym "Dzień dobry, w czym mogę pomóc". Obsługa kompetentna, uprzejma. Klient może odnieść wrażenie, że to właśnie na niego czekają.Pracownicy placówki prezentują się schludnie. Co do oferty- przedstawiona w sposób bardzo kompetentny, interesujący, zachęcający do skorzystania z niej.Czas oczekiwania na obsługę minimalny.
Dziękujemy za Pani opinię na temat naszego Banku. Cieszymy się, że zarówno oferta jak i jakość naszej obsługi spotkały się z Pani pozytywnym odbiorem. Pani zdanie i ocena są dla nas bardzo ważne. Liczymy na udaną współpracę.
Pozdrawiamy serdecznie,
Biuro ds. Współpracy z Klientem
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.