Tydzień temu nabyliśmy z mężem samochód w tym salonie. Obsługa przesympatyczna zarówno w zakresie doradztwa przy zakupie auta jak i w zakresie obsługi przy ubezpieczeniu i wydawaniu pojazdu. Wszyscy bardzo sympatyczni, zainteresowani klientem, uśmiechnięci. Pan Adam prowadzący nasze zamówienie to osoba o wysokiej kulturze osobistej z dużym poczuciem humoru. Bardzo dziękujemy wszystkim pracownikom tego salonu, którzy nas obsługiwali - za jakość tej obsługi.
Po 2 miesiącach od zakupu buty Air Max za 400zł oddałam do reklamacji w tym sklepie. Na napiętkach wewnątrz ubiła się gąbka wyściełająca co spowodowało przetarcie materiału w jednym z butów. REKLAMACJĘ OCZYWIŚCIE ODRZUCONO argumentując to NIEWŁAŚCIWYM UŻYTKOWANIEM OBUWIA! Czy oni nas mają za [fragment usunięty przez administratora - zgodnie z pkt. III.8 Regulaminu]??? Jak kupujesz tam buty to jesteś klient, ale jak masz problem to nie przychodź bo jesteś NATRĘT!!! Pani bardzo nieuprzejma! Miała wiele satysfakcji z powodu odrzucenia reklamacji. Dała mi do zrozumienia, że teraz to mam spadać! A ja pytam czy buty za tyle kasy mogą się rozwalić po 2 miesiącach? Co to znaczy, że były niewłaściwie użytkowane (przecież syn nosił je na nogach a nie na głowie!). No i ten beszczelny triumf zwycięstwa FIRMY NIKE nad małym klientem! [fragment usunięty przez administratora - zgodnie z pkt. III.8 Regulaminu] i tyle. To były ostatnie zakupy w sklepie NIKE zrobione przez mnie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.