Opinie użytkownika (1)

Traktowanie w tym...
Traktowanie w tym sklepie klienta, który wydaje niemałe pieniądze na ciuchy tej marki na poziomie karygodnym. Chcąc dokonać zwrotu musiałam czekać 15 min, bo nikt oprócz osoby która akurat była na przerwie nie może tego zrobić, po 15 min dowiedziałam się, że Pani Kierownik nie dokona zwrotu bo nie mam metki ( pomijając fakt, że towar kupiłam 3h temu na prezent niestety spośród 8 pozycji na paragonie ta się nie spodobała i kupiłam ją już bez metki). Dodatkowo otrzymałam niemiły komentarz, "dlaczego skoro robię tak duże zakupy w innym sklepie to nie zwracam tego tam?", zrobiłabym to gdyby mój facet mieszkał bliżej tamtego sklepu a nie Plazy, pomijając fakt, że zwroty są możliwe w każdym sklepie w Polsce. Co dziwniejsze Pani zasłaniając się regulaminem odmówiła zwrotu jednak na wymianę na inny rozmiar była chętna, niestety jednak nie znalazła go pomimo tego, że w systemie podobno był... dziwne skoro jest jakiś regulamin to gdzie ta konsekwencja. . Proponuję by firma obowiązkowo wprowadziła dorabianie metek (skoro sprzedać można bez, ale zwrotu przyjąć już nie) , bo jeżeli coś kupiłam 3h temu to chyba jasne, że nie zdążył nikt w tym chodzić dłużej niż przy przymierzaniu, pomimo tego że metki nie posiadało.

lalka

13.06.2012

House

Placówka

Lublin, Lipowa 13

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi