Bardzo dobra obsługa techniczna. Trafiłem akurat na świetną przecenę urządzenia wielofunkcyjnego Lexmark z powodu jego zdekompletowania i małych uszkodzeń. Pracownicy pomogli wybrać mi urządzenie w jak najlepszym stanie. Dotąd wszystko na plus.
Następnie spytałem w dziale obsługi klienta, czy można płacić w Euro (bo tylko tą walutę miałem przy sobie). Kurs trochę zbyt niski, ale wiadomo - przecież to nie kantor. Tu też w porządku.
Następnie pani przy kasie chyba chciała odradzić mi zakup urządzenia sugerując duże wydatki na toner. Spytałem czy mogę płacić w Euro. odpowiedź była pozytywna. Następnie po podliczeniu zakupów (bo miałem jeszcze kilka rzeczy z innych działów) spytałem o kwotę w Euro. Na co usłyszałem odpowiedź "Nie wiem, niech pan liczy". Wzburzyłem się nieco i powiedziałem, że skoro sklep akceptuje płatność w Euro, to powinien wiedzieć ile chce przyjąć pieniędzy.
Skończyło się na tym, że musiałem poprosić o przeliczenie na telefonie komórkowym klientkę, która stała za mną.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.