Opinie użytkownika (1)

Bardzo dobra obsługa...
Bardzo dobra obsługa techniczna. Trafiłem akurat na świetną przecenę urządzenia wielofunkcyjnego Lexmark z powodu jego zdekompletowania i małych uszkodzeń. Pracownicy pomogli wybrać mi urządzenie w jak najlepszym stanie. Dotąd wszystko na plus. Następnie spytałem w dziale obsługi klienta, czy można płacić w Euro (bo tylko tą walutę miałem przy sobie). Kurs trochę zbyt niski, ale wiadomo - przecież to nie kantor. Tu też w porządku. Następnie pani przy kasie chyba chciała odradzić mi zakup urządzenia sugerując duże wydatki na toner. Spytałem czy mogę płacić w Euro. odpowiedź była pozytywna. Następnie po podliczeniu zakupów (bo miałem jeszcze kilka rzeczy z innych działów) spytałem o kwotę w Euro. Na co usłyszałem odpowiedź "Nie wiem, niech pan liczy". Wzburzyłem się nieco i powiedziałem, że skoro sklep akceptuje płatność w Euro, to powinien wiedzieć ile chce przyjąć pieniędzy. Skończyło się na tym, że musiałem poprosić o przeliczenie na telefonie komórkowym klientkę, która stała za mną.

kamil118

09.04.2011

Tesco

Placówka

Kraków, Kapelanka 54

Nie zgadzam się (6)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi