Panie pracujące w obsłudze centrum WMB są uprzejme, uczynne, pomogą znaleźć wybrany rozmiar, fason ubrania. Doradzają także, zapytane o to, jak wygląda się w różnych ubraniach. Jednak pomimo tych wszystkich dobrych stron zaobserwowałem, również podczas innych wizyt w sklepie, pewne zachowanie większości obsługi, które moim zdaniem nie powinno mieć miejsca. Mianowicie Sprzedawczynie składające i poprawiające ubrania w koszach, nieodpowiednio komentują ludzi, którzy nie ułożyli ubrania z powrotem tak jak było. Nie zwracając uwagi, czy ktoś to słyszy, czy nie, wymieniają między sobą uwagi typu: "czy ludzie nie mają w domu szafy, że tutaj zostawiają taki syf" lub "takich co nie potrafią poskładać po sobie bluzki najchętniej wyrzuciłabym stąd z hukiem". Spacerując pomiędzy koszami z ubraniami można właśnie usłyszeć wiele takich komentarzy. Uważam, że takie zachowanie w sklepie pełnym klientów jest absolutnie niedopuszczalne. Podobnie jak obgadywanie klientów przymierzających ubrania, a takie rozmowy także da się słyszeć głośno z ust ekspedientek. Oczywiście ta opinia nie dotyczy wszystkich pracujących w sklepie sprzedawczyń, jednak moim zdaniem jest to duży problem, wymagający natychmiastowej reakcji ze strony kierownictwa sklepu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.