Opinie użytkownika (1)

Przestrzegam przed sklepem...
Przestrzegam przed sklepem TOPMARKET.pl i odradzam robienie w nim zakupów. Niestety zostałem oszukany na kwotę 2881,98 zł. W dniu 20.08.2013 złożyłem zamówienie nr TP99942 na lodówkę Bosch KGN 36 AI22. 23.08.2013 r. otrzymałem telefon, że są problemy z dostępnością i termin realizacji to 2 tygodnie. Podtrzymałem zamówienie, gdyż sądziłem, że w innych sklepach może być podobnie, a cena była dość atrakcyjna. Przelew wysłałem na konto podane w otrzymanej fakturze pro forma i czekałem cierpliwie. Gdy lodówka nie dotarła w obiecanym terminie, dowiedziałem się w rozmowie telefonicznej, że są nadal problemy w hurtowniach, bo producent ma wciąż przerwę wakacyjną, trwa sezon urlopowy i lodówka jeszcze nie wyjechała z fabryki. Kolejny prawdopodobny termin: za 2 tygodnie... Po 2 tygodniach znów to samo: problemy z dostępnością, ale pod koniec września to już na pewno będzie. 4.10.2013 wysłałem maila z pytaniem o aktualny stan zamówienia i pytaniem kiedy w końcu otrzymam lodówkę? Brak odpowiedzi. W końcu przyszedł dzień przeprowadzki do domu, a ja wciąż nie mam lodówki. Przytargałem starą lodówkę z bloku i wysłałem 14.10.2013 maila z pytaniem o możliwość anulowania zamówienia i zwrotu pieniędzy. 15.10.2013 odpisał mi Pan z obsługi klienta, że anuluje zlecenie i pieniądze zostaną zwrócone. Potwierdziłem więc mailowo rezygnację i poprosiłem o zwrot pieniędzy na konto. Taką samą lodówkę zamówiłem w innym sklepie i za 3 dni była u mnie!! 18.10.2013 wysłałem maila z pytaniem kiedy otrzymam zwrot kasy - bez odpowiedzi. 31.10.2013 wysłałem maila z wyznaczoną datą na zwrot pieniędzy do dnia 07.11.2013. otrzymałem odpowiedz, że temat został przekazany do właściciela i że otrzymam informację jak przelew wyjdzie. Kasa nie dotarła. Dzwonię do nich i dostaję kolejna obietnicę, że przypomną właścicielowi, że wciąż czekam, ale w ciągu kilku dni powinien być zwrot. Straciłem już resztki cierpliwości i 18.11.2013 wysłałem przedsądowe wezwanie do zapłaty całej przedpłaty wraz z odsetkami w terminie do 29.11.2013. Oczywiście też bez efektu. Wielokrotnie zdarzało mi się w innych sklepach internetowych rezygnować z zamówienia (nawet na większe kwoty) np. z powodu długiego terminu realizacji, ale kasa zawsze była zwracana w ciągu 7 dni. Do tych sklepów wracałem z innymi zamówieniami. W Topmarket na pewno już nic nie kupię , bo ewidentnie nigdy nie mieli zamiaru dostarczyć lodówki ani zwrócić gotówki i tylko grają na zwłokę żeby poobracać moimi pieniędzmi. Na dzień dzisiejszy sprawę zgłosiłem do rzecznika praw konsumenta oraz złożyłem na policji zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa przywłaszczenia z art. 284 kodeksu karnego oraz oszustwa z art. 286. W poniedziałek wysyłam pismo do Inspekcji Handlowej. Jeżeli to nie pomoże, to mam już przygotowany przez prawnika pozew do sądu. Nie polecam sklepu Topmarket sp. z o.o. Pozytywne opinie na różnych porównywarkach cenowych chyba sobie sami piszą. Ja im zawierzyłem i zostałem oszukany. Jeżeli już ktoś was zmusi do zakupu w tym nieuczciwym sklepie, to zamawiajcie tylko za pobraniem i sprawdźcie przy kurierze czy nie przyszła cegła.

gonzo_5

08.12.2013

topmarket.pl

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi